Bezorgprincipes

Bij de eerste bezorging op het afgesproken moment zal van hees versmarkt uw bestelling aanbieden op het door u opgegeven adres.

Indien het niet mogelijk is uw bestelling te bezorgen op het door uw opgegeven adres door de volgende redenen: niemand thuis, wordt niet open gedaan, adres fout opgegeven, adres bestaat niet enz. zullen wij uw bestelling op een 2e moment opnieuw aanbieden. Dit kan op een ander moment zijn als bij uw bestelling opgegeven.

 

Bij de 2e bezorging zal Van Hees Versmarkt uw bestelling aanbieden op het door u opgegeven adres. Aan deze service zijn geen extra kosten verbonden. Indien het ook bij de 2e bezorging niet mogelijk is uw bestelling te bezorgen door een van de hierboven genoemde redenen zullen wij uw bestelling retour nemen. Wij laten nooit een bestelling onbeheerd achter,tenzij bij de bestelling dit nadrukkelijk is aangegeven.

 

Indien wij een bestelling na de 2e bezorging retour genomen wordt heeft u geen recht op teruggave van uw aankoopbedrag. Uw bestelling komt hiermee te vervallen. Wel zullen wij contact met u opnemen. Indien u opnieuw voor een bezorging kiest zullen de bezorgkosten opnieuw worden berekend.

 

Voor alle bezorgingen geldt: Bezorging tot de eerste deur van het opgegeven adres. Indien een bestelling ( bijvoorbeeld in een ziekenhuis of een bedrijfsverzamelgebouw ) op een afdeling bezorgd dient te worden neem dan eerst contact op.

 

met vriendelijke groet,

Dinant van Hees